Prawnik ŚDS Wejherowo – nabór do projektu unijnego

Środowiskowy Dom Samopomocy  w Wejherowie poszukuje prawnika  do projektu
 „Aktywizacja społeczna mieszkańców powiatu wejherowskiego” realizowanego w ramach dofinansowania z Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.
Forma zatrudnienia – umowa cywilnoprawna
od września 2025r. do 30 września 2027r. w ilości łącznej 96 godzin

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe prawnicze (tytuł radcy prawnego / adwokata)
  2. doświadczenie zawodowe min. 2 lat.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w obszarze pomocy społecznej,
  2. doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa prawnego,
  3. znajomość przepisów prawa dotyczących osób niepełnosprawnych,
  4. umiejętności komunikacyjne i analityczne,
  5. bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  6. gotowość do pracy w godzinach 7:30-15:30.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie poradnictwa prawnego dla uczestników projektu – opiekunów faktycznych osób zależnych.
  2. Współpraca z koordynatorem projektu i pracownikami projektu w celu kompleksowego wsparcia uczestników projektu.
  3. Dokumentowanie działań zgodnie z wymaganiami projektowymi.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV).
  2. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów certyfikaty, itp.
  3. Inne dokumenty potwierdzające przydatność kandydata do projektu.

V. Dodatkowe informacje

  1. Miejsce wykonywania zlecenia – Środowiskowy Dom Samopomocy  w Wejherowie,
    Zygmunta Krasińskiego 2.
  2. W miejscu wykonywania zlecenia na parterze budynku nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych.
  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ŚDS w Wejherowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora ŚDS w Wejherowie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko prawnika w projekcie: Aktywizacja społeczna mieszkańców powiatu wejherowskiego nr. FEPM.05.17-IZ.00-0006/24-00”
w pok. 44 ul. Zygmunta Krasińskiego 2 , 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 30.06.2025r. (decyduje data faktycznego wpływu do ŚDS). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2025

Informacje o działaniach ŚDS w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej ŚDS w Wejherowie. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Aldona Czerwińska, nr tel. 732-535-334.

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – Dz.U.UE.L 2016.119.1), wobec uzyskania od Pani/Pana danych, prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją:

  1. Administratorami danych osobowych w zakresie obejmującym zaproszenie do składania dokumentów oraz zawarcie i wykonanie umowy są:
  2. Starostwo Powiatowe w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, e-mail: starostwo@powiatwejherowski.pl.
  3. Środowiskowy Dom Samopomocy w Wejherowie, ul. Zygmunta Krasińskiego 2,
    84-200 Wejherowo, adres e-mail: sekretariat@sdswejherowo.pl
  4. We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych:
  5. Starostwo Powiatowe w Wejherowie, adres e‑mail: iod@powiatwejherowski.pl,
  6. Środowiskowy Dom Samopomocy w Wejherowie, adres e-mail: iod@sdswejherowo.pl

Współadministratorzy ustalili, że wszelkie pytania związane z przetwarzaniem danych osobowych należy kierować na adres e-mail iod@powiatwejherowski.pl. Niezależnie od powyższych ustaleń osoba, której dane dotyczą, może wykonywać przysługujące jej prawa wynikające z RODO wobec każdego ze Współadministratorów. Powyższe wynika z art. 26 ust. 3 RODO.

  1. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO jako niezbędne do wypełnienia przez administratora obowiązków prawnych ciążących na nim w związku z realizacją i udokumentowaniem projektu zgodnie z umową o jego dofinansowanie oraz obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i przepisami krajowymi w tym zakresie oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w związku z zawarciem i realizacją umowy. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest warunkiem zawarcia umowy.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione:
  3. Zarządowi Województwa Pomorskiego z siedzibą w Gdańsku, 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, w celu wykonywania obowiązków Instytucji Zarządzającej w zakresie realizacji programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, w szczególności potwierdzania kwalifikowalności wydatków, płatności ze środków europejskich i krajowego współfinansowania, dochodzenie zwrotu środków od beneficjentów, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydania decyzji o zwrocie środków, udzielania wsparcia uczestnikom projektów, ewaluacji, monitoringu, kontroli, audytu, sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych w ramach FEP 2021-2027 współfinansowanego z EFS+ i EFRR, rejestrowania i przechowywania w formie elektronicznej za pomocą CST2021 danych dotyczących każdej operacji, niezbędnych do wykonywania funkcji Instytucji Zarządzającej oraz wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów;
  4. pozostałym administratorom wymienionym w art. 87 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. poz. 1079) w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań wynikających z przepisów tej ustawy;
  5. podmiotom biorącym udział w realizacji projektu na podstawie umów zawartych z administratorem w zakresie w jakim powierzono im przetwarzanie tych danych.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji projektu zgodnie z zachowaniem zasad trwałości do 31.12.2034r. lub w przypadku podpisania umowy zlecenia ze składką odprowadzaną na ubezpieczenie społeczne przez okres wymagany przez odpowiednie przepisy prawa w zakresie przechowywania takiej dokumentacji tj. przez 10 lat od końca roku kalendarzowego, którego dotyczy umowa.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Jak również nie będą wykorzystywane do profilowania.
  9. Posiada Pani/Pan prawo do: uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych i uprawnieniach przysługujących zgodnie z RODO, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także prawo do usunięcia danych osobowych ze zbiorów administratora (chyba że dalsze przetwarzanie jest konieczne dla wykonania obowiązku prawnego albo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń), oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl)

Dyrektor ŚDS w Wejherowie
Joanna Wąsowicz

Wejherowo, dn. 26.05.2025r.

Skip to content